Sunday, June 17, 2012

Tako mi tufnica...

Tako mi tufnica, sve moje mrlje ujedinite se, ušarenite se!!Bar za početak, da ne lutam od bloga do bloga, tražeći smisao zašto sam uopšte ovde i banula, i kako da započnem priču...s koje strane, iz kog tonaliteta, koje dubine, da li da idem odmah u širinu? Ili da se držim zlatne sredine? Da ne odem previsoko, pa padnem po šablonu 16-Grlom u jagode! Hmmm...od koje priče uopšte i početi?!Kad ih imam k'o roj zvezda u svemiru! Još samo naći dobrovoljce koji će biti odvažni počuti ih!;) Hm, samo...Ostalo je bar lako.
        Idemo, od tufnice do tufnice, od mrlje do fleke, ne nekim usaglašenim redom, kao kad povezujete zvezde Velikog Medveda na nebu, a nemate pojma kako izgleda i Mali Medved a kamoli gde je Venera i odvažno sazvežđe Škorpije...(Mislim da je ovo teK uvoD, u šta-Čuće se!:))

4 comments:

  1. zrno po zrno pogaca :D
    dobrovoljci stizu, a i dobre duse i dobre usi, tj. oci. samo kad si se ti konacno pojavila :*

    ReplyDelete
  2. Dobrodosla, i nadam se da cu imati sta cuti. Msm za sve nas koji nekad ne mogu uopste ni nebo da lociraju (kamoli sazviježdja) , ili mogu pa je ono svuda oko njih, tj. ne mogu da pronadju sredinu. Nije ni bitno, cula sam dobro o tebi od tvoje družnice sa divnog bloga o mačkama, tak da: Ocekujem puno...:)

    ReplyDelete
  3. Dobro vas našla i snašla se!:)Lociranje i meni baš ne ide od ruke,ponekad me i sam kompas izda,pa pogled u nebo,u sunce,prst ispred,pa gde vetar dune!:)Nekad je divno nemati plan, ne znati gde si, jer sve iznova i iznova istražuješ, i sve ti deluje kao da to vidiš po prvi put!(osećaj-neprocenjiv!!)
    Vidim da me je družbenica previše nahvalila, sad ću morati duplo da uzvratim očekivanjima!:) Zato i odložih malo prvu priču, pustiću je još malo da se ukiseli, da dobije na šmeku.:)
    Do tad samo isečci i najave...

    ReplyDelete
  4. Samo ti pisi, da mi imamo sta da citamo (i gledamo), nikada dosta novih blogova :)

    ReplyDelete